2014. május 18., vasárnap

kilencvenkilencedik nap

jó néha kicsit hátradőlni és megcsodálni, hogy milyen klassz helyen lakunk
délután belemerültem Mamával a családfánkba az ő ágáról...hát, voltak érdekes történetek... ha most híres és gazdag rendező lennék biztosan forgatnék belőle egy romantikus drámát, ármánnyal és szenvedéllyel. de hát egyáltalán nem vagyok rendező és kurvára nem vagyok gazdag, szóval buktam az Oscart. és minimális esélyem lenne Michael Fassbendert megnyerni a dédpapám szerepére, pedig már látom magam előtt a huncut vörös fejét a filmemben, dédim pedig Michelle Williams lenne vagy Natalie Portman, még nem tisztázott. most addig nem tudok elaludni míg el nem készítem a stáblistát...:D
olvasok egy könyvet és ez a mondat koronázta a napomat. egyszerűen tökéletesen összefoglalja ezt a vasárnapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése