2014. április 5., szombat

ötvenhetedik nap

Ma nagyon sok 'boldogság' volt a napomban.
Sütöttünk sütit a tesómmal, amiért szétkaptuk percek alatt a konyhát, de odaseneki' mert nagyon finom lett, meg amúgy is nekünk kellett rendet tenni...Kissé szépséghibás, de mindenki tudja, hogy a belső számít igazán. 'Csúnya, de finom', lett a neve, mert azt nem írtam le és elfelejtettük...de 'v' betűs fantázia név volt, abban biztos vagyok. (Megbízható forrásból tudjuk, hogy tényleg finom lett, nem csak az érzékeny lelkünket védik.)
Kaptam csodaszépszínű kövirózsát is. Meg adtam ajándékba kis apróságokat, aminek annyira örült a drága unokatesóm, hogy még boldogabb lett napom.<3
A Tündérhercegnős rajz már csak hab volt a napom tortáján. Köszönöm, Ramcsi! A csokireszelék és a többi díszítés pedig az a három dagi kéthetes kiskutya volt, akiket dögönyözhettem. Anyaaaaa, haza akarom hozni az egyikeeeeeeeeet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése